Három magyar arany is Cannesban – Cannes Corporate Media & TV Awards

Rekord mennyiségű nevezés érkezett idén a Cannes Corporate Media & TV Awardsra, több mint 1000 film versengett a trófeákért. A díjátadót szeptember 27-én tartották, Palm Beach-en, Cannesban. Több mint 200 díjat osztottak ki ezen az estén. A Grand Prix-t az londoni Media Zoo nyerte el. A korábbi évekhez képest többet, idén három arany trófeát is magyarok vihettek el!

Artificial Group: Verde Budapest Hello Verdé – Photo credits: Timm Fleissgarten I NEUARTIG FILM & FOTO

Idén negyedszerre osztották ki a Kék Delfin trófeát

Ezt a díjat az az év legsikeresebb kreatív ügynöksége veheti át, aki az adott évben a legtöbb trófeát nyerte el. Ezt idén, úgy mint 2017-ben is, a dániai M2Films kapta. A díj történetében először duplázott egy produkciós cég.

Artificial group: MOL GroupThe ice-cold truth – Photo credits: Timm Fleissgarten I NEUARTIG FILM & FOTO

A magyar díjnyertes filmek 

Az Artificial Group két filmmel nyert ugyan abban a Social Media & Short Videos kategóriában. Egy ezüstöt a MOL Groupnak készített „The ice-cold truth” című rövid spottal nyertek. A kategória legmagasabb pontszámát és egyben az arany trófeát a Verdé design boltnak alkotott „Hello, Verdé!” c. videó kapta. A Greenroom Reklámügynökség idén két aranyat is nyert, a Marketing Communication B2C kategóriában a Poli-Farbe cégnek készített „THE STAINMAKERS” reklámjukkal. Második aranyukat a Virals kategóriában szerezték, a MOL Group megbízásából készült Challenge videó sorozattal. A cég által szponzorált híres magyar sportolók a saját sportágukra jellemző kihívásokban mérettethették meg magukat, és mutathatták meg tehetségüket.

Greenroom: MOL Group MOL Challenge films – Photo credits: Timm Fleissgarten I NEUARTIG FILM & FOTO

Rekord mennyiségű nevezés

A nemzetközi versenyre több, mint ezren jelentkeztek, összesen 47 országból (köztük Ausztrália, Brazília, Hong Kong, India, Japán, Németország, Norvégia, Szingapúr, Svédország, Thaiföld, USA és Oroszország). 201 filmet 42 kategóriában díjaztak Arany, Ezüst és a Fekete Delfin Trófeával. A nyertesek részletes listája megtalálható a fesztivál honlapján.

Greenroom Poli-Farbe The Stainmakers – Photo credits: Timm Fleissgarten I NEUARTIG FILM & FOTO

A 2018-as nyertesek a teljesség igénye nélkül

3angrymen Productions (GB), Accenture, Chicago (US), DR (Danish Broadcasting Corporation) (DK), MerchantCantos (GB), Pophunters Film & TV AB (SE), RD Content (GB), Reggiani Lanificio Spa (IT), Sotheby’s (GB), The Edge Picture Company (GB), The Film House (QA), Sveriges Television AB – SVT (SE), Voop Productions (GB), Zcene MovingMediaCompany B.V. (NL)

A díjról

A Cannes Corporate Media & TV Awards évente díjazza a világ legkiválóbb vállalati filmjeit, online média és TV-s dokumentumfilmeket. A díjakat – vállalati filmes fesztiválként egyedülállóan – a világ egyik legfontosabb filmközpontjában – Cannesban, Franciaországban adják át. A Cannes Corporate Media & TV Awards-ot a Filmservice International alapította 2010-ben, székhelye Bécs.

Forrás: Cannes Corporate Media & TV Awards

 

 

 

,