Újabb díj elnyerésében érintett a Ludwig Múzeum

Az Art is Business Díj 2020 évi elismerését Nagyvállalat kategóriában a Magyar Telekom nyerte a Ludwig Múzeummal közösen létrehozott kiállításokért.

Professzinális Rendezvény Fotó és Videó szolgáltatások Budapesten, Céges Üzleti Portrék Fotózása, Esküvő Fotózás Budapest

A tavaly alapított Art is Business Díj célja, hogy a kulturális és az üzleti szektor szereplői közötti együttműködéseket segítse és elismerje.

„Arra törekedtünk, hogy a lehető legtöbb nagyvállalat, kis- és középvállalkozás pályázzon, és arra bíztattuk a kultúra területén tevékenykedő intézményeket, hogy ajánlják saját támogatóikat. A végeredmény már akkor azt mutatta, hogy sokan gondolkodnak a művészeti piacban, és jó páran még nem érzik stratégiai iránynak, ezért nem is vállalják nyíltan az ilyen típusú, ámbár létező együttműködéseiket. Az előző évhez képest megduplázódott a pályázók és a jelöltek száma a nagyvállalati, kis-és középvállalkozás, forprofit és kulturális mecénás kategóriákban egyaránt.”

A nagyvállalat kategóriában az elismerést a Magyar Telekom kapta, amely 2020-ban két kiállítás megvalósításában is támogatta a Ludwig Múzeumot.

Az Egyensúlyban című válogatást a Deutsche Telekom művészeti gyűjteményéből. A jellemzően kelet-európai művészekre fókuszáló kollekcióból először rendeztek tárlatot Magyarországon. Az együttműködésben a Magyar Telekom mellett a Deutsche Telekom is részt vett, és a közös munka kiterjedt a kiállítás előkészítésére, megtervezésére és szervezésére egyaránt.

A BarabásiLab: Rejtett mintázatok. A hálózati gondolkodás nyelve címet viselő kiállítás Barabási Albert-László fizikus és laborjának munkáját mutatja be, amelynek középpontjában a hálózatkutatás, az adatvizualizáció, valamint a tudomány és a művészet kapcsolata áll.

A pályázat nyerteseit az Art is Business Díj kuratóriuma választotta ki, amelynek tagjai:

  • Hóbor Helga, a Nemzeti Táncszínház kommunikációs és értékesítési vezetője,
  • Juhász Dóra, a Müpa PR-vezetője,
  • Drucker Dávid, a Trafó marketing- és kommunikációs vezetője,
  • Fehér Zsuzsanna, a Ludwig Múzeum marketing- és kommunikációs vezetője, 
  • Batta Barnabás, a Mitte Kommunikáció stratégiai vezetője.

A decemberi Art is Business magazinban háttéranyagok, interjúk olvashatók a nyertesekről és az együttműködéseikről.

Forrás: Ludwig Múzeum – Kortárs Művészeti Múzeum