Felelősségvállalás a dolgozók felé – A Libri-Bookline Zrt. rendkívüli közleménye

A Libri-Bookline vállalatvezetése úgy döntött, hogy a koronavírus okozta krízishelyzetben támogatja munkavállalóit. A vállalat minden munkatársának biztosít 300 000 Ft fizetéselőleget, hogy segítsen megoldani a váratlan helyzet miatt felmerülő napi problémákat.

Balogh Ákos, a Libri-Bookline többségi tulajdonosa, mint magánszemély további 50 millió Ft-os keretet ajánl fel, amellyel segíteni szeretné a bajba jutott munkatársakat.

Úgy gondolja, hogy a nem mindennapi helyzetben azoknak, akiknek erre módja van, segíteniük kell közösségük többi tagját. Példamutatásával szeretne ugyanerre ösztönözni másokat is.

– A koronavírus okozta világjárvány kivétel nélkül mindannyiunkat érint, segítsük azokat, akiknek nincsenek tartalékaik, azokat a munkavállalókat, akik nehéz helyzetbe kerülnek ebben az időszakban. – nyilatkozta Balogh Ákos.

Libri-Bookline Zrt.

A Bookline fiatalos, trendalkotó, olvasás- és könyvszerető imidzsével és az ország legerősebb online könyváruházával szolgálja ki az olvasókat. A Bookline 2017-ben rendkívül sikeres évet zárt, a Bookline Busszal 3 díjat is kiérdemelt az Év kereskedője versenyben. 2018-ban a Már egy perc olvasás is élmény elnevezésű, Örkény Egyperceseket bemutató kampánya az Arany Penge megmérettetésen az Ezüst pengét és Bronz pengét is elnyerte, sőt besöpörte a Prizma kreatív PR díj Ezüst díját is. A KPMG kutatásában a Bookline a Legjobb ügyfélélmény kategóriában ezüst helyezett lett, a tavaly nyitott Bookline Móricz könyvesbolt pedig megszerezte Az év kutyabarát helye minősítést. 2019-ben Olvass bajuszostól kampányával összesen öt díjat kapott az Arany Penge és a Hipnózis reklámszakmai megmérettetéseken. Az utóbbi versenyen a korábban említett Örkény-kampányt is díjazták. Az Arany Pengén a cégcsoport megkapta az Év ügyfele díjat is.

,