A Müpa a hazai reklámszakma szerint is ott van a legjobbak között

A Müpa két kategóriában is a TOP10-ben végzett a Kreatív kommunikációs szaklap és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által összeállított M+ Listán, ahol minden évben több kategóriában díjazzák a hazai reklámpiac legkiemelkedőbb projektjeit, hirdetőit és kampányait.

Müpa dynamic lights 3 (c) Müpa Budapest

Az M+ Lista legsikeresebb kampányai között a Müpa Hangjáték a 7. helyen végzett, míg az év megbízóit összegyűjtő TOP10-es listán 6. helyet ért el a Müpa. „Büszkék vagyunk arra, hogy két kulturális intézmény, a Müpa és a Katona József Színház is szerepel az M+ Listán, nagyszerű elismerése ez munkánknak, valamint a kulturális szektor és a reklámszakma együttműködésének. Ez a fajta együttgondolkodás azért rendkívül fontos, mert szélesebb körben segít láthatóbbá tenni eredményeinket: kiemelt feladatunknak érezzük, hogy értőn, innovatívan, izgalmasan kommunikáljunk a művészeinkről, hogy képesek legyünk minél sokszínűbben elmesélni a nézőknek, hogy miért egyedülálló, amit a színpadon látnak. ” – mondta a díj kapcsán Káel Csaba, a Müpa vezérigazgatója, aki a Kreatív magazin aktuális lapszámában a nemzetközi kulturális szcéna helyzetéről és kihívásairól is nyilatkozik. „Sokat beszélek a hozzánk hasonló intézmények igazgatóival arról, ők hogyan alakítják ki a programot, hová helyezik a hangsúlyt a kommunikációs és marketing stratégiában, miként és milyen eredményekkel mérik a közönség reakcióit. Jó látni, hogy az élő közvetítések és digitális kommunikációs megoldások területén élen járunk. Jelenleg arról is tárgyalunk, hogyan alakíthatunk ki közös platformokat, hogyan járhatják körbe az európai és tengerentúli játszóhelyek online felületeit az általunk gyártott-rögzített anyagok.” – foglalta össze a legfontosabb kérdéseket és tapasztalatokat az intézményvezető.

Fotó forrása: Müpa

Az egyik díjazott projekt a Saatchi & Saatchi ügynökséggel és a Medence Csoporttal megvalósított Müpa Hangjáték a világ legnagyobb, interaktív zenedoboza, egy különleges analóg szerkezet, amelyen a lelkes zenélni vágyók egy óriás hengerben gyalogolva szólaltathatnak meg különböző dallamokat. A Müpa Hangjáték számos helyszínen aratott már hatalmas sikert, legutóbb az ünnepi Müpa Kultúr Kültér keretében próbálhatta ki a közönség. A Müpa Playlist alkalmazás segítségével pedig személyre szabott lejátszási lista készíthető olyan előadók dalaiból, akik a következő hónapokban lépnek fel az intézményben. A közönség legnagyobb kedvence mégis talán a Müpa Live Webcast: az intézmény honlapján alkalmanként élőben, HD minőségben nézhető végig egy-egy komoly- vagy könnyűzenei koncert. Legközelebb március 4-én lesz erre alkalom, a Régizene Fesztivál keretében Rameau Naïs című művének koncertszerű előadását követhetik majd a nézők.

Az M+ Lista mellett az izgalmas digitális megoldásokat elismerő DMBP februári díjátadóján is arany minősítést kapott a Müpa és a Müpa Playlist – az intézmény pedig 2017-ben is folytatja felületeinek fejlesztését, nem csak a programok, de a kommunikáció területén is igazi különlegességeket hozva és új utakat mutatva.

Fotó forrása: Müpa

Forrás: Müpa