Aranydíj nyertes a PFZ imázsfilmje – Helytállunk a legnagyobbak között is, és nemcsak a zenében!

Nemcsak a zenében mérettetik meg a profik között, de a média területén is egyre többször tűnik fel a Pannon Filharmonikusok neve. Most az elsősorban online szerkesztőségek, médiacégek, illetve reklámcégek részvételével zajló versenyében aratott győzelmet az együttes, és került be imázsfilmje az ország legjobb online videói közé.

online video award_forrás-kreativ.hu

A Pannon Filharmonikusok első imázsfilmje tavasszal készült el, melyet 92 beküldött pályamű közül válogatott be a Kreatív Online Video Award neves zsűrije a 2016. évi rövid listájába. Az idén nyolcadik alkalommal megrendezett országos versenyben a legnagyobb ügynökségek és a marketing szakma jeles tagjai képviseltetik magukat, hogy kiderüljön, kik készítették ebben az évben a legjobb webes videókat. Az öt kategóriát díjazó kilenctagú zsűri között a szakma elismert képviselői kaptak helyet.

Horváth Zsolt_OVA díjátadó

Bemutatkozó film kategóriában három másik videóval versenyzett a Pannon Filharmonikusok munkája, melyek mindegyike a Mol-csoport egy-egy pr filmje volt. A cím tehát magáért beszél, hiszen a Jövünk névre keresztelt videó remekül bizonyítja, a zenekar jön, érkezik, jelen van, és olyan színtéren is helyet követel magának, ahol a komolyzene ritkán kerül előtérbe.

A Kreatív Online Video Award bemutatkozó film kategóriában aranydíjat nyert művét Váli Miklós rendezte, operatőre Böröcz Balázs volt. A győztes alkotás az alábbi linken érhető el:

Forrás: Pannon Filharmonikusok
,