Szabadtéri képkiállítással nyitott a Bringával boltba kampány

Bringával boltba címmel szabadtéri fotókiállítással egybekötve indított kampányt a Kerékpárosklub kedden azzal a céllal, hogy felhívja az üzlettulajdonosok figyelmét a biciklivel vásárolni járók növekvő számára – közölték a szervezők az MTI-vel.

A fővárosban a Vörösmarty tér mellett karácsonyig megtekinthető tárlat kiállított képein olyan budapesti átlagemberek láthatóak, akik mindennapjaik természetes részének tekintik, hogy kerékpárral járnak bevásárolni.

A szervezők célja, hogy rámutassanak: megfelelő hordozóeszközök felszerelésével autó helyett biciklivel is megoldható akár egy nagybevásárlás is, megspórolva így a gépkocsi-használat költségeit.

A Kerékpárosklub országos kampányával azt is szeretné elérni, hogy a boltok és üzletek a jövőben nagyobb odafigyeléssel és jó minőségű biciklitárolók megépítésével támogassák a két keréken bevásárolni érkezőket. Ennek érdekében az ország minden pontjára olyan önkénteseket indítottak, akik segítik a kereskedőket a szükséges biciklis infrastruktúra kialakításával kapcsolatban.

A kampány a Nemzeti Környezetügyi Intézet támogatásával, a 11 országban futó uniós CycleLogistics projekt keretében valósul meg.

Forrás: MTI