Rekordnézettség után webexkluzív

Az Operaház történetének első reklámfilmje elképesztő ütemben és mértékben terjedt el a legnépszerűbb közösségi és megosztó portálokon.

Alig több mint egy hét alatt, az előzetesekkel együtt 15 000 megtekintést mutat a számláló, száz fölötti megosztással, ami összességében soktízezer elérést jelent, ezzel minden idők legnézettebb operakampánya kezdődött el.

Mindezt nem egy szórakoztató vagy zenei videóval, hanem az opera és balett műfaját népszerűsítő harminc másodperces kisfilmmel érte el az Operaház.

A hatalmas sikerre való tekintettel ma délelőtt webexkluzív filmet tettek közzé: az internetes látogatók mától a szpot werkfilmjét is megtekinthetik, amely a huszonkét órás forgatás kulisszatitkait, bensőséges és vicces pillanatait örökíti meg nyolc és fél percben.

Operaház – CARMEN reklámszpot werk

www.opera.hu

Opera

,