Megújítja közönségkapcsolati rendszerét a Nemzeti Színház

Interaktív kapcsolatra törekedik a Nemzeti Színház új vezetése, ezért különböző, a közönség minden rétegéhez eljutó csatornán keresztül lehet őket kérdezni, elmondani a véleményeket, javaslatokat. Éljünk vele!

1381856_586966834686504_1884943348_n

A Nemzeti Színház októbertől minden hónap utolsó hétfőjén délután 5 és 7 óra között nyílt fogadóórát tart a teátrum vezetőinek részvételével. Első alkalommal, október 28-án hétfőn délután Vidnyánszky Attila igazgató várja egy kávéra és aprósüteményre az érdeklődőket a nézőtéri büfé társalgójában, ahol várja az ötleteket, véleményeket, javaslatokat a színház repertoárjáról, és az előadásokról.

A színházban Nézők Könyvét nyit, amelybe az előadások szünetében, illetve előadás után várják a nézők véleményét, kritikáit, észrevételeit, javaslatait.

Minden második hónapban egy vidéki város színházába, illetve művelődési központjába látogat a Nemzeti Színház és közönségtalálkozóra invitálja az érdeklődőket. A kétórás program során a teátrum művészei, illetve vezetői találkoznak a nézőkkel, emellett a művészeik fellépéseikkel színesítik majd a programot. Az első találkozót novemberben tartják.

Összeállította: Sári Edina