AutoVision Awards 2021 „újratöltve”- Csatlakozz a kihíváshoz 2021. május 5-ig

„Ráncfelvarráson esett át” a tizenöt éves fesztivál. Az AutoVision Awards új köntösben bújt, és az idei évtől az összes, mobilitással foglalkozó ipari szektortól várja a nevezéseket. A fesztivál új mottója „AutoVision Awards – Fesztivál a mobilitásért és a kreativitásért”, kijelöli a díj új központi témáját.

© Andrea Ganshorn

A közlekedés bármely szektorából lehetősége nyílik a pályázóknak megmérettetnie magukat és elnyerhetik OttoCar trófeákat. Ezeket a díjakat eddig csak az autóipari szektor kreatív alkotásai vehettek át. Repülőgép, kerékpár vagy vonat? Minden közlekedési eszköz szívesen látott! A városi közlekedés innovatív vállalatai is helyet követeltek maguknak ezen a versenyen, így közösségi autós cégek (car-sharing), elektromos robogók, városi kerékpáros-, rolleres-rendszerek is nevezhetnek a díjra a hagyományosabb autóipari alkotások mellett.

Díjátadó a müncheni IAA-n

A frankfurti sikeres évek után a díj átadására idén először új helyszínen kerül sor. A Német Járműipari Szövetséggel (VDA) együttműködve a trófeákat szeptemberben Münchenben osztják ki, az IAA Nemzetközi Motor Show keretén belül.

„Büszkék vagyunk arra, hogy már több mint 20 éve tagjai lehetünk ennek a neves kiállításnak. A nagyszámú jelentkező és­ kreatív alkotó részvétele minden évet különlegessé és egyedivé tesz.” mondta Alexander V. Kammel az AutoVision Awards fesztivál igazgatója.

Early Bird kedvezmény és az új kategóriák

A jelentkezés elindult, az www.autovisionawards.com oldalon. A február 17-ig jelentkezők, a nevezés összegéből 10 százalék kedvezményben részesülnek. 37 különböző kategóriában lehet az OttoCar díjakra pályázni. Reklám szpotok, TV műsorok, weboldalak, multimédiás alkotások és vállalati filmek mind részt vehetnek a versenyben. A legjobb munkákat az arany, ezüst és fekete OttoCar trófeákkal díjazzák. Emellett a nemzetközi, független zsűri két, különböző Grand Prix-t ítél oda a legkiválóbb munkáknak. A mezőny legkiemelkedőbb filmjének jár az OttoCar Grand Prix, ezen felül a pályaművek legjobb interaktív & multimédiás alkotása is megkapja a saját OttoCar Grand Prix-jét.

Minden 2019. január 1. után sugárzott, készült, online közzétett mű pályázhat.

Bővebb információ a kategóriákról és a nevezés menetéről a honlapon: https://www.autovisionawards.com/en

A fesztiválról:

Az AutoVision Awards 1993 óta biztosít nemzetközi bemutatkozási lehetőséget és elismerést azoknak az alkotásoknak, reklám és marketing ügynökségeknek, filmgyártással és új média gyártással foglalkozó cégeknek, amelyek az autóiparral, vagy autó gyártáshoz egyéb módon kapcsolódó vállalkozásokkal foglalkoznak. Számos ipari óriás – mint például a Porsche, Daimler, BMW, Audi, Ford, Hyundai, Honda, Kawasaki, Shell, Volvo, Goodyear és még sokan mások – vett részt már ezen a fesztiválon.

Forrás: AutoVision Awards