Új kihívás a turizmusban – Budapest Insight kampány és megújult weboldal

A Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK) megújult weboldallal köszönti a fővárosba látogatókat, és Facebook kampánnyal szeretné felmérni a belföldi turisták elvárásait, igényeit és szokásait.

Budapest Insight ON június 12-étől!

Budapest minden szempontból tökéletes választás idén nyáron a belföldi turistáknak. Biztonságos, sokszínű nagyváros, ahol egyszerre lehet világszínvonalú múzeumokat, piacokat, éttermeket megismerni, vagy éppen kirándulni, fürdeni, és vízitúrázni.

A turisztikai központ kéthetes facebook kampányával szeretné megismerni, hogy a Budapestre látogatók milyen szempontok mentén terveznek utazni, milyen szolgáltatásokat vennének igénybe, a városnak melyik arcát szeretnék felfedezni.  

Nyerni is lehet!

A Budapest Insight kérdőív kitöltői között 2 db 72 órás – azaz 3 napon át használható – Budapest Card-ot, turisztikai kedvezménykártyát sorsol ki a kampányt meghirdető BFTK, amellyel a nyertes és partnere számtalan ingyenes és kedvezményes fővárosi szolgáltatás és attrakció közül választhat. Játékra fel!

A kampány 2020. június 12-28. között tart, a játék itt elérhető.

Nyereményjáték szabályzat: itt.  

A budapestinfo.hu weboldal is megújul

A kérdőív értékelésével – a turisták mellett – a BFTK maga is nyer, hiszen még személyre szabottabban tudja majd kiszolgálni a fővárosba érkező vendégek igényeit. Ugyanebből az okból a www.budapestinfo.hu weboldal is új struktúrát kap június 12-étől. A turisztikai központ frissített arculattal az oldalt látogató hazai és külföldi vendégeknek, valamint a fővárosban élőknek szeretné a lehető legtöbb szegletét és arcát bemutatni Budapestnek, kiegészítve praktikus információkkal és programajánlókkal.   

A megújult weboldal itt tekinthető meg.

#BudapestInsight