A Lavazza továbbra is elkötelezett a művészetek, a kultúra és a fenntarthatóság iránt, ezért ismét támogatja a Solomon R. Guggenheim Múzeum egy különleges kiállítását. A „Vidék, a jövő” („Countryside, The Future”) című új, innovatív installáció az ikonikus Rotundában tekinthető meg, amelyet Rem Koolhaas és Samir Bantal készített. A művészek radikális változásokat tárnak fel a városokon kívüli területeken, amelyeket a kiállításon együttesen „vidéknek” neveznek. Az építész és urbanista Koolhaas eredeti kutatási munkája olyan sürgető környezeti, politikai és társadalmi-gazdasági kérdéseket feszeget helyi szinten, amelyek igazán megmutatják a jövőbeli helyzetet.

„Ez a kiállítás tovább fejleszti azt az narratívát, amelyben a vidék lesz az új társadalmi, technológiai és környezeti innováció helye. A Lavazza számára a kulturális innováció, a környezeti fenntarthatóság és a működő közösségek védelme olyan útjelzők, amelyek kijelölik számunkra a jövőbeli fejlődést” – mondta Francesca Lavazza, a vállalat igazgatóságának tagja.
A Guggenheim támogatása 2014-ben kezdődött az olasz futurizmus – 1909–1944: Az univerzum rekonstrukciója című kiállítás – támogatásával. Azóta a Lavazza további öt kiállítást támogatott a New York-i múzeumban. Francesca Lavazzát 2016-ban meghívták a Solomon R. Guggenheim Alapítvány kuratóriumába. 2017-ben a Lavazza a velencei Peggy Guggenheim Gyűjtemény támogatásával erősítette meg a Guggenheim Alapítvány iránti elkötelezettségét. 2019-ben a Lavazza a Solomon R. Guggenheim Múzeumban támogatta az „Artistic Licence: Six Takes on the Guggenheim„ kollekciót a művészeti és kulturális projektek vezetésére irányuló folyamatos elkötelezettség részeként.

A Lavazzáról: az 1895-ben Torinóban alapított olasz kávépörkölő cég négy generáció óta a Lavazza család tulajdona. A kávépörkölés szegmensében jelenleg a világ legnagyobb szereplői közé tartozó Lavazza Csoport több mint 140 országban van jelen leányvállalatokon és disztribútorokon keresztül. Termelése mintegy 64%-át exportálja. A Lavazza jelenleg közel 4 000 embernek ad munkát és a 2018-ban 1,87 milliárd eurós forgalmat ért el. [A Lavazza Csoport a 2018. december 31-i pénzügyi kimutatásaiban a nemzetközi számviteli standardok (IFRS) szerint jelentette bevételeit és saját tőkéjét.]
A Reputation Institute szerint, a Lavazza egyike a világ 100 legmegbízhatóbb márkájának, a vállalati felelősségvállalás szempontjából pedig a kilencedik helyen szerepel a 2019. évi globális CR RepTrak rangsorában, az élelmezés és italok ágazatában, valamint az olasz üzleti közösségben. A Lavazza készített elsőként a piacon kávékeveréket, azaz kombinálta egymással a különböző földrajzi térségekből származó kávéfajtákat. A mai napig ez a Lavazza legtöbb termékének a megkülönböztető jegye. A vállalat 30 év tapasztalattal rendelkezik az adagolt kávéfőzőrendszerek és termékek gyártása, illetve értékesítése terén. Minden piaci szegmensben jelen van: az otthoni, a vendéglátóipari és az irodai kávékészítés terén, ahol az innovatív fogyasztási technológiák és rendszerek használatát állítja középpontba. Ez volt az első olasz vállalat, amely kapszulás kávéfőzőrendszereket kínált.
A Lavazza jelen van a sport világában pl. támogatja a Grand Slam tenisztornákat, valamint a művészet és a kultúra terén, ahol olyan rangos múzeumokkal működik együtt, mint a New York-i Guggenheim Múzeum, a szentpétervári Ermitázs, vagy a Mebourne-i Victoria Nemzeti Galéria.
A Lavazza Csoporthoz tartozik a francia Carte Noire és az ESP (2016-ban és 2017-ben kerültek felvásárlásra), a dán Merrild (2015), az észak-emerikai Kicking Horse Coffee (2017), az olasz Nims (2017) és az ausztrál Blue Pod Coffee Co (2018). 2018 végén a felvásárlásokat követően a cégen belül megalakult a Lavazza Professional üzletág, amely magában foglalja a piacvezető irodai kávé szolgáltatás szegmenst (Office Coffee Sector – OCS), valamint a Flavia és a Klix vending rendszereket.
További információ: www.lavazza.com
Forrás: Lavazza