VIDÉK, A JÖVŐ: ÚJABB KIÁLLÍTÁST TÁMOGAT A LAVAZZA A SOLOMON R. GUGGENHEIM MÚZEUMBAN

A Lavazza továbbra is elkötelezett a művészetek, a kultúra és a fenntarthatóság iránt, ezért ismét támogatja a Solomon R. Guggenheim Múzeum egy különleges kiállítását. A „Vidék, a jövő” („Countryside, The Future”) című új, innovatív installáció az ikonikus Rotundában tekinthető meg, amelyet Rem Koolhaas és Samir Bantal készített. A művészek radikális változásokat tárnak fel a városokon kívüli területeken, amelyeket a kiállításon együttesen „vidéknek” neveznek. Az építész és urbanista Koolhaas eredeti kutatási munkája olyan sürgető környezeti, politikai és társadalmi-gazdasági kérdéseket feszeget helyi szinten, amelyek igazán megmutatják a jövőbeli helyzetet.

NEW YORK, NEW YORK – FEBRUARY 18: A view inside the gallery as Lavazza Continues to grow partnership with The Solomon R. Guggenheim Museum in New York supporting the latest exhibition, Countryside, The Future on February 18, 2020 in New York City. (Photo by Slaven Vlasic/Getty Images for Lavazza)

„Ez a kiállítás tovább fejleszti azt az narratívát, amelyben a vidék lesz az új társadalmi, technológiai és környezeti innováció helye. A Lavazza számára a kulturális innováció, a környezeti fenntarthatóság és a működő közösségek védelme olyan útjelzők, amelyek kijelölik számunkra a jövőbeli fejlődést” – mondta Francesca Lavazza, a vállalat igazgatóságának tagja.

A Guggenheim támogatása 2014-ben kezdődött az olasz futurizmus 1909–1944: Az univerzum rekonstrukciója című kiállítás támogatásával. Azóta a Lavazza további öt kiállítást támogatott a New York-i múzeumban. Francesca Lavazzát 2016-ban meghívták a Solomon R. Guggenheim Alapítvány kuratóriumába. 2017-ben a Lavazza a velencei Peggy Guggenheim Gyűjtemény támogatásával erősítette meg a Guggenheim Alapítvány iránti elkötelezettségét. 2019-ben a Lavazza a Solomon R. Guggenheim Múzeumban támogatta az „Artistic Licence: Six Takes on the Guggenheim„ kollekciót a művészeti és kulturális projektek vezetésére irányuló folyamatos elkötelezettség részeként.

NEW YORK, NEW YORK – FEBRUARY 18: (L-R) Troy Conrad Therrien, Francesca Lavazza, Rem Koolhaas, Richard Armstrong and Samir Bantal pose as Lavazza Continues to grow partnership with The Solomon R. Guggenheim Museum in New York supporting the latest exhibition, Countryside, The Future on February 18, 2020 in New York City. (Photo by Slaven Vlasic/Getty Images for Lavazza)

A Lavazzáról: az 1895-ben Torinóban alapított olasz kávépörkölő cég négy generáció óta a Lavazza család tulajdona. A kávépörkölés szegmensében jelenleg a világ legnagyobb szereplői közé tartozó Lavazza Csoport több mint 140 országban van jelen leányvállalatokon és disztribútorokon keresztül. Termelése mintegy 64%-át exportálja. A Lavazza jelenleg közel 4 000 embernek ad munkát és a 2018-ban 1,87 milliárd eurós forgalmat ért el. [A Lavazza Csoport a 2018. december 31-i pénzügyi kimutatásaiban a nemzetközi számviteli standardok (IFRS) szerint jelentette bevételeit és saját tőkéjét.]

A Reputation Institute szerint, a Lavazza egyike a világ 100 legmegbízhatóbb márkájának, a vállalati felelősségvállalás szempontjából pedig a kilencedik helyen szerepel a 2019. évi globális CR RepTrak rangsorában, az élelmezés és italok ágazatában, valamint az olasz üzleti közösségben. A Lavazza készített elsőként a piacon kávékeveréket, azaz kombinálta egymással a különböző földrajzi térségekből származó kávéfajtákat. A mai napig ez a Lavazza legtöbb termékének a megkülönböztető jegye. A vállalat 30 év tapasztalattal rendelkezik az adagolt kávéfőzőrendszerek és termékek gyártása, illetve értékesítése terén. Minden piaci szegmensben jelen van: az otthoni, a vendéglátóipari és az irodai kávékészítés terén, ahol az innovatív fogyasztási technológiák és rendszerek használatát állítja középpontba. Ez volt az első olasz vállalat, amely kapszulás kávéfőzőrendszereket kínált.

A Lavazza jelen van a sport világában pl. támogatja a Grand Slam tenisztornákat, valamint a művészet és a kultúra terén, ahol olyan rangos múzeumokkal működik együtt, mint a New York-i Guggenheim Múzeum, a szentpétervári Ermitázs, vagy a Mebourne-i Victoria Nemzeti Galéria.

A Lavazza Csoporthoz tartozik a francia Carte Noire és az ESP (2016-ban és 2017-ben kerültek felvásárlásra), a dán Merrild (2015), az észak-emerikai Kicking Horse Coffee (2017), az olasz Nims (2017) és az ausztrál Blue Pod Coffee Co (2018). 2018 végén a felvásárlásokat követően a cégen belül megalakult a Lavazza Professional üzletág, amely magában foglalja a piacvezető irodai kávé szolgáltatás szegmenst (Office Coffee Sector – OCS), valamint a Flavia és a Klix vending rendszereket.

További információ: www.lavazza.com

Forrás: Lavazza

,