Az évtized végének egyik legaktuálisabb témája a genderizmus és a „szabad genderek” adták az ihletet a kiállítási anyaghoz. Társadalmilag egyre nagyobb figyelem kíséri a genderizmus témakörét, egyes országokban az iskolákban megjelentek a genderizált toalettek mellett a gendertelenek, szülők döntenek úgy, hogy gyermekeiket nem nemhez kötődően öltöztetik és légitársaságok változtatnak az utasok megszólításában, hogy minden gender státuszú utashoz szólhassanak.
A férfi és női szerepek összemosódnak, viszont sokan küzdenek saját szexuális identitásuk elfogadásával és a nőiességük megélésével. Az összemosódó szerepek mellett egyre többen keresik és vállalják is szexualitásukat, vagy éppen a szexualitásuk változtatására való igényüket. A már magában is meghökkentő koncepcióban közreműködő transznemű, leszbikus és heteroszexuális nők maguk is szerves részei voltak a koncepciónak, s egy-egy kép személyre szabottan a modelleknek készült.
„A képekhez a témához illeszkedően választottam anyagokat is. Az összemosódó szerepeket szimbolizálva a vízfestéket és az akrillt választottam, amik megszokottabb anyagok a festészetben is. A megszokottabb festékek mellé több olyan anyagot is kerestem, amik erősen kötődik a női genderhez. Így esett a választás a körömlakkra és a rúzsra.”
A Budapest Pride programjában is szereplő kiállítást a Klauzál13 galériában Novák Angéla előadóművész nyitotta meg, aki maga is modellje volt a festőnek. A kiállítás július 18-ig lesz látható Budapesten, majd a Belgrádba utazik tovább.