Kisgyerekes családokra fókuszál a megújult Da Vinci TV

Megújult arculattal jelentkezik az ismeretterjesztő csatorna, melynek leghangsúlyosabb eleme az új név. Az egyedülálló oktatási csatornán külön műsorsávot kaptak a gyerekeknek szóló ismeretterjesztő tartalmak. A megújulással a csatorna tízedik születésnapját ünnepli.

Új megjelenést és ehhez kapcsolódóan újradefiniált műsorstruktúrát és albrandeket kapott az oktatási ismeretterjesztő csatorna, mely ezentúl Da Vinci TV néven fut.

A Da Vinci TV-n a Da Vinci Kids gyermekeknek szóló ismeretterjesztő műsorokat, míg az este 8 után jelentkező Da Vinci Learning továbbra is felnőtteknek szóló díjnyertes dokumentumfilmeket kínál.

A név- és márkafrissítés elsődleges oka a gyerekek és szüleik figyelmének erősebb megragadása. A Da Vinci Kids jobban kifejezi, milyen tartalmat, milyen idősávban és milyen célközönségnek kínál a csatorna.  „Hatékonyabb párbeszédet szeretnénk folytatni a szülőkkel arról, hogyan hathat pozitívan a Da Vinci a családi életre, s így tenni elkötelezettebbé őket a csatorna iránt.” – mondja Ferdinand Habsburg, a Da Vinci Media ügyvezető igazgatója. A Da Vinci Kids célcsoportja a 6-12 éves korosztály, mely tanulási, befogadói szempontból a legfogékonyabb időszak.

A Da Vinci Kids új szlogent is kapott: Csodálkozz rá minden nap! A szlogen azt hangsúlyozza, a hétköznapjainkban is rengeteg a felfedeznivaló, s mindenütt körülvesz bennünket a tudomány. A tanulás kikerül az osztályteremből, s minden korosztály játszva és kreatívan szerezhet új ismereteket a legjobb műsorok segítségével. A csatornán futó műsorok így a szülőknek is segítséget jelentenek, valamint számos program az egész családnak nyújt kikapcsolódást.

„Hisszük, hogy a tanulás lehet szórakoztató és fontos élmény is egyszerre. Az arculatváltás célja, hogy örömet szerezzünk fiatalabb nézőinknek, és el is kötelezzük őket ismeretterjesztő tartalmaink iránt. – mondja Ferdinand Habsburg, a Da Vinci Media CEO.

Az új brand tehát új logóval, új adásba kerülő on-air elemekkel, új weboldallal és közösségi média felületekkel jelentkezik. A műsorokat 6 darab új ident köti össze és vezeti fel. Ezekben a történések ellentmondanak a fizika alapvető törvényeinek, s ezek a nem várt akciók adják a klipek játékosságát.

Az új megjelenés a korábbi sárga-piros színvilághoz képest energikusabb, játékosabb, mégis letisztult, modern. A megújuláshoz kapcsolódó kreatívmunkát, az új logó koncepcióját és az új on-air megjelenést a Da Vinci Media házon belül végezte. A fél éves alkotó folyamat alapkoncepciója az volt, hogy az új megjelenés legyen figyelemfelkeltő, vidám, dinamikus, és fejezze ki a csatorna alapvetését, miszerint műsoraiknak köszönhetően felkeltik a kíváncsiságot és a kritikus gondolkodást.

„Szeretnénk, ha a következő generáció úgy nőne fel, hogy mindenhonnan inspirálódik. Örömmel és izgatottan mutatjuk be azt az új és friss arculatot, ami ezt képviseli.” – mondta el még Ferdinand Habsburg.

www.davincikids.tv
https://www.facebook.com/DaVinciKidsMagyarorszag

Da Vinci Media GmbH-ról:
A Da Vinci Media egy Berlin-központú média vállalat, amely Da Vinci Kids néven (TV csatorna és VOD applikáció) több órányi, válogatott, oktató szórakozást kínál heti hét napban, 24 órában. Emellett a Da Vinci Learning TV csatorna díjnyertes, tudományos dokumentumfilmeket is kínál, melyeket a szülők, felnőttek is élvezhetnek esténként.
Közép és Kelet-Európában, Oroszországban, Afrikában és Ázsiában összesen 90 országban, 18 nyelven vagyunk elérhetőek. 2007-es alapításunk óta ma már több mint 30 millió otthonban sugárzunk friss és motiváló tartalmakat a világ minden tájáról. Műsoraink a szórakozást a tanulással ötvözik, hogy megfeleljenek a kíváncsi gyerekek és szüleik elvárásainak.
A több mint 2500 olyan anyaggal – melyeket a nap bármely szakában, nyugodtan meg lehet tekinteni -, a Da Vinci arra ösztönzi a nézőket, hogy tegyék teljesebbé és különlegesebbé az életüket. Az ismeretanyagot lebilincselő és izgalmas elmekalanddá változtatjuk, mindezt kreatív vizuális technikák és hasznos oktató tartalmak felhasználásával. Műsoraink okosak, kísérletezők, gondolatébresztők, hitelesek és fejlesztőek. Olyan környezetet alkotunk, melyben a család együtt vehet részt a közös tanulás kalandjában.

www.davincikids.tv

 

,